کد خبر: ۲۴۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماسی تلفنی با رئیس‌جمهور ترکیه، وی را در جریان آخرین تحولات سیاسی قرار داد و خواستار نظارت ترکیه بر انتخابات فلسطین شد.
ناطقان:  «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان و «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه دوشنبه شب (دیشب) تلفنی با یکدیگر رایزنی کردند و عباس در این دیدار خواستار نظارت آنکارا بر انتخابات فلسطین شد.


گفتگوی تلفنی«اردوغان» و «محمود عباس»پیرامون جنایات رژیم صهیونیستی -  خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency


بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، رئیس تشکیلات خودگردان در ادامه، اردوغان را در جریان مذاکرات کنونی میان دو جنبش فتح و حماس و گروه‌های فلسطینی و برون‌رفت نشست بیروت قرار داد.

در نشست اخیر دبیران کل گروه‌های فلسطینی در بیروت، همه بر وحدت موضع با هدف تحقق آشتی و برگزاری انتخابات تأکید کردند.

عباس از اردوغان خواست که در چارچوب حضور ناظران بین‌المللی، ناظرانی از ترکیه را برای نظارت بر انتخابات فلسطین بفرستد.

رئیس تشکیلات خودگردان در ادامه اردوغان را در جریان آخرین تحولات سیاسی و فشارهای آمریکا بر تعدادی از کشورها و ضرورت مقابله با این فشارها و تعهد به صلح عربی قرار داد.

وی در پایان از مواضع ترکیه در حمایت از آرمان فلسطین و تماس‌های اردوغان با رؤسای صربستان و کوزوو به منظور عدم گشایش سفارتخانه‌ یا دفتر در قدس قدردانی کرد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین