کد خبر: ۲۴۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
تخم‌مرغ، ماست، شكر و روغن را با هم مخلوط و آرد و بيكينگ پودر‌الك‌شده را به آن اضافه مي‌كنيم. اين مخلوط مايه كيك بادام است كه پس از لطيف و يكدست شدن آن را در قالب مورد نظر مي‌ريزيم و...
ناطقان: مواد لازم:

کیک بادام
تخم مرغ
    4عدد
ماست
    يك پيمانه
روغن
    يك پيمانه
آرد
    3پيمانه
شكر     يك پيمانه
بيكينگ پودر     2 قاشق چايخوري

 

 

مواد روي كيك:


كره
    4 قاشق سوپخوري
عسل
    2 قاشق سوپخوري
شكر
    4 قاشق سوپخوري
خلال بادام
    يك پيمانه

 


 

طرز تهيه:

تخم‌مرغ، ماست، شكر و روغن را با هم مخلوط و آرد و بيكينگ پودر‌الك‌شده را به آن اضافه مي‌كنيم. اين مخلوط مايه كيك بادام است كه پس از لطيف و يكدست شدن آن را در قالب مورد نظر مي‌ريزيم و در فر از قبل گرم شده با گرماي250 درجه فارنهايت به مدت نيم ساعت قرار مي‌دهيم. تا كيك آماده شود، شكر را در ظرفي مي‌ريزيم و حرارت مي‌دهيم‌.


 

بعد از اين‌كه كاملا ذوب شد، عسل و كره را به آن اضافه مي‌كنيم و خلال‌هاي بادام را به آن مي‌افزاييم. بعد از آماده شدن اين مواد، كيك را از فر خارج مي‌كنيم و مواد را روي آن مي‌ريزيم و تا زماني كه طلايي رنگ شود آن را دوباره درون فر قرار مي‌دهيم.
منبع:jamejamonline.ir

برچسب ها: کیک ، بادام ، ناطقان ، قالب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین