کد خبر: ۲۴۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا که آمار ابتلا و تلفات به کرونا را جمع‌آوری و منتشر می‌کند از عبور تعداد تلفات کرونا در آمریکا از 200 هزار نفر خبر داد.
ناطقان: دانشگاه جانز هاپکینز خبر داد که تعداد تلفات ویروس کرونا در آمریکا از 200 هزار نفر فراتر رفت.

از سوی دیگر طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در 24 ساعت گذشته با ابتلای ۳۰ هزار و ۵۸۰ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۶ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۳۹۴ نفر افزایش یافته است.

«جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا روز گذشته در سخنرانی در ویسکانسین با اشاره به مرگ حدود 200 هزار آمریکایی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا گفت: «به دلیل دروغ‌گویی و بی‌کفایتی ترامپ،‌ما شاهد یکی از بزرگترین تعداد تلفات درتاریخ آمریکا هستیم.»

بایدن اضافه کرد: «تمام آن چیزی که رئیس جمهور انجام داده این است که به صورت عمد به تغییر موضوع پرداخته است.»

نامزد دموکرات‌ها با اشاره به نحوه مقابله دولت کنونی آمریکا با شیوع ویروس کرونا گفت: «ترامپ وحشت کرده است. ویروس برای وی بسیار بزرگ بود. ترامپ در حد این ویروس نبود.»

وی اضافه کرد: «تمامی چیزی که ترامپ دوست دارد تجمع انتخاباتی بوده و وی به همه اجازه می‌دهد تا با تجمع زندگی خودشان را به خطر بیاندازند.»
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین