کد خبر: ۲۴۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به اظهارات رئیس جمهور ایران در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد واکنش نشان داد.
ناطقان:  سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به اظهارات حسن روحانی رئیس جمهور ایران در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل که به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی انجام شد، واکنش نشان داد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: خیلی بد است که مردم نمی‌توانند توئیت کنند اما  ظریف هنوز در توئیتر فعال است | صدای آمریکا فارسی


بر اساس این گزارش، «مورگان اورتگاس» در پیامی توئیتری با اشاره به سخنان روحانی پیرامون حمایت ایران از صلح و مبارزه با تروریسم، طی ادعایی حمایت ایران از گروه‌های مقاومت در منطقه را حمایت از تروریسم توصیف کرد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در بخشی دیگری از پیام توئیتری خود و در حالی که بسیاری از شرکت‌های دارویی و پزشکی به دلیل ترس از تحریم‌های آمریکا از تجارت با ایران خودداری می‌کنند، ادعا کرد که تحریم‌های آمریکا علیه ایران، حمایت از ترویسم و برنامه هسته‌ای تهران را هدف قرار داده است نه کمک‌ها و تجارت بشردوستانه.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین