کد خبر: ۲۴۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از تاثیر تغییر ساعت و حجم ترافیک در تهران خبر داد و گفت: با تغییر ساعت، ترافیک شهر تهران نیم ساعت زودتر آغاز شده است.
ناطقان: سردار "محمد حسین حمیدی" اظهار داشت:با توجه به تغییر زمان رسمی کشور شاهد تغییر بار ترافیکی روز گذشته نسبت به ایام قبل بودیم .


بار ترافیکی تهران


وی با اشاره به اینکه بار ترافیکی صبح امروز از ساعت 06:15 شروع شده و در مقایسه با روزهای قبل بار ترافیکی 30 دقیقه زودتر آغاز شده است، گفت:در مقایسه با سال های قبل در این خصوص تغییر خاصی مشاهده نشده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد:حجم ترافیک و میزان ورود خودروها به معابر شهری در طول روز در تهران نسبت به سال قبل 28 درصد کاهش را نشان می دهد ولی نسبت به قبل از تغییر ساعت 18 درصد افزایش حجم ترافیک در سطح پایتخت را شاهد بودیم .

همچنین رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران نیز در این رابطه گفت:با بررسی های صورت گرفته و مقایسه آمار و نمودارهای موجود، حجم ترافیک تا ساعت 12:00 ظهر سی و یکم شهریورماه نسبت به روز گذشته آن، 15 درصد افزایش را نشان می دهد ولی حجم ترافیک تا ساعت 12:00 سی و یکم شهریورماه در همین تاریخ نسبت به سال گذشته 28 درصد کاهش داشته است .

رنجبر خاطرنشان کرد :حجم ترافیک عصر گاهی سی و یکم شهریورماه نسبت به روز گذشته 15 درصد افزایش داشته ولی حجم ترافیک عصرگاهی در همین تاریخ نسبت به سال گذشته در حدود 15 درصد کاهش داشته است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین