کد خبر: ۲۴۶۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
حضور وزیر پیشنهادی صمت در جلسه علنی امروز مجلس با حاشیه‌هایی همراه بود.
ناطقان:  جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حاشیه‌هایی همراه شد.


حضور وزیر پیشنهادی صمت در مجلس جنجال به پا کرد
ماجرا از این قرار بود که پیش از آنکه نامه اعلام وصول وزیر پیشنهادی صمت در صحن علنی مجلس قرائت شود، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور که در صحن علنی بود، به یکباره از مجلس خارج شد.

پس از اتمام قرائت نامه معرفی علیرضا رزم حسینی در صحن علنی مجلس، حسینعلی امیری به همراه وزیر پیشنهادی صمت و جمعی از نمایندگان وارد صحن علنی مجلس شد.

سپس امیری و رزم حسینی در جایگاه مسئولان دولت نشستند و جمعی از نمایندگان با آنان خوش و بش کردند که این مسئله باعث اعتراض جمعی از نمایندگان شد. به گونه‌ای که علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری فریاد زد و گفت که حضور رزم حسینی در صحن علنی مجلس در حالی که هنوز وزیر نشده، خلاف قانون است.

همچنین جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت طی تذکر شفاهی، گفت: هیئت رئیسه تخلف کرده، چرا که طبق آیین نامه داخلی مجلس نباید وزرای پیشنهادی، پیش از جلسه رأی اعتماد در صحن علنی مجلس حاضر شوند.

در نهایت و پس از اعتراض متعدد جمعی از نمایندگان، حسینعلی امیری و علیرضا رزم حسینی از صحن علنی مجلس خارج شدند.
منبع: مهر
برچسب ها: ناطقان ، وزیر ، جنجال ، صمت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین