کد خبر: ۲۴۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
رسانه‌های دانمارکی خبر دادند یک کشتی غیرنظامی این کشور در منطقه‌ای به نام تنگه «اورسوند» با یک ناوچه روسی برخورد کرده است.
ناطقان: به نقل از اسپوتنیک، رسا‌نه‌های دانمارکی به نقل از ارتش این کشور خبر دادند یک کشتی غیرنظامی دانمارکی با نام «آیس رُز» در تنگه «اورسوند» میان دانمارک و سوئد با یک ناوچه روسیه برخورد کرده است.

به گفته مقامات نظامی دانمارک، این حادثه هیچ نوع آلودگی ایجاد نکرده و نیرویی از هر دو کشتی خارج نشده است.

بنابر اعلام تلویزیون ملی سوئد کشتی دانمارکی که غیرنظامی بوده یک کشتی کانتینری است. علت این حادثه هنوز مشخص نشده، اما مقامات اعلام کردند در زمان وقوع حادثه هوای منطقه بسیار مه‌آلود بوده است. کشور دانمارک به دلیل آنکه این حادثه در سمتی از تنگه که متعلق به این کشور است رخ داده، مسئولیت تحقیقات را برعهده گرفته، اما از سوئد هم برای کمک در این خصوص درخواست کرده است. یگان نجات دریا چندین واحد کمکی و گارد ساحلی را به محل حادثه اعزام کرده است.

برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که هنگام برخورد، هر دو کشتی در حرکت بودند.

کشتی غیرنظامی در حال حاضر تحت نظارت است تا اطمینان حاصل شود که می‌تواند روی آب شناور بماند. بنابر داده‌های نظارت بر دریانوردی، «آیس رز» در حال حرکت از شهر سن پترزبورگ در روسیه به شهر گوتنبرگ در سوئد بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین