کد خبر: ۲۴۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
جانشین فرمانده کل سپاه:
سردار علی فدوی تاکید کرد: آمریکا و تمام مستکبران جهان به خاطر شکست شش ساله خود در یمن باید سرهایشان را در گل فرو کنند آمریکا اگر هرگونه حماقتی بکند با قدرتی مواجه خواهد شد که هیچ گاه حتی تصور آن را هم نمی کرد و دشمن با آتش فراوان ما رو به رو خواهد شد.
ناطقان: سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با شبکه المسیره تاکید کرد: آمریکا و تمام مستکبران جهان به خاطر شکست شش ساله خود در یمن باید سرهایشان را در گل فرو کنند.

وی گفت: آمریکا اگر هرگونه حماقتی بکند با قدرتی مواجه خواهد شد که هیچ گاه حتی تصور آن را هم نمی کرد و دشمن با آتش فراوان ما رو به رو خواهد شد.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: ایران در برابر تلاش آمریکا برای بازرسی کشتی های ما در آب های بین المللی تنها اقدام متقابل انجام نخواهد داد ،بلکه ما در مناطق حساس نیز پاسخ قاطعی به آن ها خواهیم داد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در گفت وگو با شبکه لبنانی المیادین نیز تاکید کرد که تلاش های آمریکا برای ایجاد ائتلاف ها علیه انقلاب اسلامی قدیمی است.
وی تاکید کرد: آمریکایی ها در تشکیل هیچگونه ائتلاف جدید علیه انقلاب اسلامی موفق نشده و نخواهند شد. بهتر است که آن ها به خلیج فارس بیایند زیرا در آن صورت در دسترس ما خواهند بود.

وی همچنین تاکید کرد که آمریکا با تحمیل تحریم های تسلیحاتی علیه ایران به اهداف خود نخواهد رسید.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین