کد خبر: ۲۴۶۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۷ میلیارد ریال لوازم التحریر قاچاق در جنوب تهران خبر داد.
ناطقان: سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار داشت: با کسب خبری پیرامون تخلیه و دپوی مقادیری لوازم التحریر قاچاق در انباری در حوالی خیابان خاوران کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر دریافتی داشت و کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی موفق شدند نشانی دقیق محل تخلیه کالای قاچاق را به دست آوردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بیان داشت: تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت، تعدادی خودروی سواری شوتی کالا‌های قاچاق را در ساعت‌های مختلف به این محل منتقل و انباردار این اقلام را دپو و پنهان می‌کند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های قضایی دستگیری متهم و بازرسی از داخل انباری اخذ شد، افزود: در بررسی‌های بیشتر ۱۸۹ کارتن لوازم التحریر قاچاق فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی شامل کلر بوک و آبرنگ کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه متهم به مرجع قضایی معرفی و کالای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۷ میلیارد ریال محاسبه کرده اند.

سرهنگ ولی پور گودرزی بیان کرد: قاچاق کالا موجب ضربه به اقتصاد کشور خواهد شد که در این راستا پلیس از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین