کد خبر: ۲۴۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
یک مسئول آمریکایی از درخواست رسمی امارات از آمریکا برای خرید جنگنده‌های اف ۳۵ خبر داد.
ناطقان:  امارات که اخیرا تحت نظارت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با رژیم صهیونیستی توافق صلح امضا کرده است، از آمریکا رسما برای خرید جنگنده اف ۳۵ درخواست کرد.


درخواست رسمی امارات برای خرید اف ۳۵ - ایسنا


خبرگزاری بلومبرگ به نقل از یک مسئول آمریکایی با اعلام این خبر افزود که ارائه درخواست به وزارت خارجه آمریکا نخستین گام در یک پروسه طولانی برای خرید جنگنده پیشرفته اف ۳۵ ساخت شرکت لاکهید مارتین است.

به نوشته روزنامه «رأی‌الیوم»، این مسئول آمریکایی به تعداد هواپیماهای درخواستی امارات اشاره‌ای نکرد.

پیشتر انتشار اخباری درباره احتمال فروش جنگنده‌های اف ۳۵ آمریکا به امارات، انتقادهایی را در داخل رژیم صهیونیستی که همواره در تلاش برای حفظ برتری نظامی خود در منطقه است، برانگیخته بود.

قانون آمریکا حفظ برتری نظامی رژیم صهیونیستی بر کشورهای عربی را تضمین می‌کند حال آنکه مسئولان آمریکایی می‌گویند که این برتری صرف‌نظر از فروش جنگنده‌های اف ۳۵، حفظ خواهد شد.

پیش‌بینی می‌شود که اقدام وزارت خارجه آمریکا برای درخواست از کنگره جهت موافقت با فروش اف ۳۵ به امارات، برخی دشواری‌ها را به وجود آورد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین