کد خبر: ۲۴۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
نیمه نخست دیدار پرسپولیس ایران و السد قطر با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ناطقان: در ادامه مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران از ساعت ۱۷:۱۰ در ورزشگاه اجوکیشین‌سیتی به مصاف السد قطر رفت که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ۱۵ دقیقه ابتدایی این دیدار شاهد بازی مالکانه از سوی السد بودیم و شاگردان ژاوی سعی داشتند با ارسال پاس‌های متعدد، فشار را روی‌ دروازه پرسپولیس ایجاد کنند. از این رو در دقیقه ۱۳ پدرو میگل با یک ارسال بلند توپ را به درون محوطه جریمه پرسپولیس رساند و در ادامه با ضربه سر اکرم عفیف توپ به سانتی کاسورلا رسید اما شوت این بازیکن را لک مهار کرد.

در دقیقه ۱۶ احسان پهلوان با حرکتی زیبا از سمت چپ، توپ را درون محوطه جریمه السد به وحید امیری رساند اما ضربه پای چپ این بازیکن راهی اوت شد.

در ۱۵ دقیقه دوم این دیدار، بازی پایاپای شد و در بیشتر لحظات، بازی در میانه میدان در جریان بود. با این حال همانند ابتدای بازی این سفیدپوشان السد بودند که با ارسال پاس‌های متعدد سعی داشتند بازی را کنترل کنند.

در دقیقه ۳۴ روی یک پاس عرضی بغداد بونجاح درون محوطه جریمه پرسپولیس آماده بود که دروازه را با خطر روبرو کند اما عکس‌العمل خوب لک اجازه نداد توپ به بونجاح برسد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، سعید آقایی، احمد نورالهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، بشار رسن، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب السد: سعد الشیب، سانتی کاسورلا، بوعالم خوخی، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، محمد واد، اکرم عفیف، نام تائه هی، بغداد بونجاح، پدرو میگل و گلیرمه.
منبع: ایسنا
برچسب ها: پرسپولیس ، تساوی ، السد
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین