کد خبر: ۲۴۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
وزیر بهداشت از پرداخت سه ماه کارانه معوقه پرستاران خبر داد.
ناطقان: سعید نمکی وزیر بهداشت عصر امروز در بازدید از بیمارستان‌ امام خمینی در منطقه فیروزکوه گفت: قصد داریم از بیمارستان‌ها در مناطق مختلف بازدید کنیم و از نزدیک با همکاران‌مان که در این شرایط سخت در حال فعالیت هستند دیدار کنیم.

وی ادامه داد: ما به شدت مدیون زحمات این عزیزان هستیم، متاسفانه با برخی مشکلات نیز مواجه هستیم از جمله اینکه کارانه پرستاران و پزشکان به تعویق افتاده است.

وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های مستمری که در این مدت داشتیم توانستیم منابعی را در اختیار بگیریم و از فردا حدود سه ماه از کارانه همکاران پزشک و.پرستار پزشک خانواده مشغول فعالیت هستند پرداخت می‌کنیم.

وی همچنین درباره برخی مشکلات بیمارستان امام خمینی در فیروزکوه گفت: مشکلات بیمارستان امام خمینی را قطعا سریعا پیگیری خواهیم کرد.

منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین