کد خبر: ۲۴۷۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
بررسی جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار نشان می‌دهد که قیمت سکه تمار بهار طرح جدید نسبت به روز گذشته افزایش داشت، اما در معاملات امروز بازار ارز نرخ فروش دلار و یورو با کاهش قیمت مواجه شده است.
ناطقان: قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) به ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز  یک میلیون ۳۰۴ هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل  ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴  میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و  ۳۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۸۸۷ دلار رسیده است.

امروز صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۸  هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار در مقایسه با دیروز با کاهش قیمت مواجه شده است.

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۳۳ هزار و ۲۵۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۳۳ هزار و ۳۵۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش یورو نیز در مقایسه با معاملات روز گذشته کاهش یافته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین