کد خبر: ۲۴۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
مدیر برنامه هافبک استقلال از مذاکراتشان با باشگاه‌های گالاتاسرای، باشاک شهیر و ترابزون اسپور خبر داد.
ناطقان: به نقل سایت «فاناتیک» ترکیه، سینا رنجبران، مدیربرنامه علی کریمی، هافبک استقلال با مسئولان باشگاه‌های گالاتاسرای و باشاک شهیر دیدار کرده اما به نظر می‌رسد ترابزون اسپور گامی خوب برای جذب این هافبک برداشته است.

علی کریمی اکنون به همراه مدیربرنامه هایش در استانبول است و مذاکرات با ترابزون اسپور در جریان است.

مدیربرنامه بازیکن ایرانی درباره این مذاکرات، گفت: مذاکرات ادامه دارد. می توانم بگویم ما با مدیران گالاتاسرای، باشاک شهیر و ترابزون اسپور درباره کریمی مذاکراتی داشتیم. 3 پیشنهاد دیگر از قطر رسید که رقم بالاتری دارند ولی اولویت کریمی بازی کردن در ترکیه است.

این سایت ترکیه در ادامه نوشت: علی کریمی اکنون به استانبول آمده است و انتظار می‌رود اگر اتفاق خاصی نیفتد با ترابزون اسپور قرارداد امضا کند. کریمی دوست نزدیک مجید حسینی بازیکن ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور است و این هم باعث می شود تا شانس ترابزون از بقیه بیشتر باشد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین