کد خبر: ۲۴۷۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تحریم‌های ظالمانه گرفتاری‌هایی در حوزه ورزش کشور ایجاد کرده است.
ناطقان: علیرضا پاک‌دل عصر امروز امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های ارزشمند آیت‌الله حسینی، اظهار کرد: ورزش عامل نشاط اجتماعی در بین همه گرفتاری‌هایی بوده که بخش زیادی از آنها به تحریم‌های ظالمانه بر علیه کشورمان بر می‌گردد.

رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تیم‌های «خائیز» و «نفت و گاز گچساران» از استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر حضور دارند، گفت: این تیم‌ها و در کل حوزه ورزش نیازمند توجه مسئولان و دولت مردان هستند.

وی کمک به ورزش را ایثار دانست و ادامه داد: حمایت‌های معنوی یکی از نیازمندی‌های ورزش است، باید تلاش کرد تا معنویت و ارزش ها در ورزش به ویژه هندبال بیشتر شود.

رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران گفت: باید تلاش کرد تا ورزش هندبال در استان ها مانند درخت تنومندی برای جوانان پابرجا بماند.

گفتنی است، در این دیدار که رئیس هیئت هندبال استان فارس و جمعی از مسئولان اداره ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند، «سید محمدتقی علوی»، مدیرکل گزارشی از فعالیت تیم‌های هندبال استان در سطح ملی ارائه کرد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین