کد خبر: ۲۴۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
جدایی محمدطیبی در سطح مدیریت باشگاه سپاهان پیگیری می‌شود.
ناطقان: بازیکنان تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از چند روز استراحت تمریناتشان را امروز در زمین باغ فردوس از سر گرفتند تا برنامه‌های آماده سازی لیگ بیستم را آغاز کرده باشند.

محمود کریمی مربی جدید تیم از امروز کارش را رسما در کنار محرم نویدکیا آغاز کرد. همچنین سیدمحمدرضا حسینی و علی کیخسروی که پیش از سفر تیم به قطر مبتلا به کرونا شده بودند با منفی شدن جواب تست مجدد، در تمرین امروز حاضر و به جمع سایرین اضافه شدند.

محمدطیبی مدافع میانی زردپوشان که مدتی است درخواست جدایی خودش را اعلام کرده طی هماهنگی با مسئولان سپاهان در تمرین امروز غایب بود.

با توجه به اینکه محرم نویدکیا با جدایی این مدافع موافقت کرده، ادامه این ماجرا بر عهده باشگاه قرار دارد و به همین خاطر مدیران سپاهان منتظر درخواست باشگاه خواهان طیبی و انجام مذاکرات بین دو طرف هستند تا رضایتنامه او را صادر کنند.

علاوه بر طیبی، محمدمحبی که امروز زانوی خودش را به تیغ جراحان سپرد، در تمرین حضور نداشت. محبی حدود یک ماه از میادین دور خواهد بود و کادرپزشکی زردپوشان در تلاش است تا این بازیکن پیش از آغاز فصل جدید به مرز امادگی برسد.

گفتنی است تیم سپاهان با نظر کادرفنی قصد دارد دو یا سه بازی تدارکاتی را برای آماده سازی هرچه بهتر انجام بدهد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین