کد خبر: ۲۴۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
کنفدراسیون فوتبال آسیا پرونده افزایش سهمیه بازیکنان خارجی تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا 2021 را بررسی می کند.
ناطقان:  نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا پرونده افزایش تعداد بازیکنان خارجی باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را باز کرده و بزودی در این زمینه تصمیم گیری می شود.


قانون جدید AFC به ضرر ایران/ احتمال افزایش سهمیه خارجی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱

البته با افزایش تعداد سهمیه خارجی باشگاه ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اما مثل گذشته هر تیم در هر بازی می تواند از 4 سهمیه خارجی خود(3+1) استفاده کند و در صورت مصدوم یا محروم شدن یکی از 4 بازیکن خارجی داخل زمین می تواند از بازیکن خارجی دیگری استفاده کند.

به گزارش فارس، این قانون اگر به تصویت AFC برسد به ضرر نمایندگان ایران در سال آینده خواهد بود چون بنا به تصمیم سازمان لیگ هیچ تیمی حق جذب بازیکن جدید خارجی را ندارد. این درحالی است که در لیگ عربستان هر تیم  مجاز به جذب 7 بازیکن خارجی است و این قانون کاملا به نفع کشورهای عربی به شمار می آید.
برچسب ها: قانون ، ایران ، لیگ ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین