کد خبر: ۲۴۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
پرسپولیس در دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21:15 امروز باید به مصاف پاختاکور برود و برای صعود به جمع 4 تیم پایانی رقابت‌ها با این تیم دیدار کند.
ناطقان:  شاگردان گل محمدی که در بازی قبل موفق شدند تیم قدرتمند و پرستاره السد را شکست دهند نسبت به آن دیدار دو تغییر در ترکیب خود دارند که یکی از آنها اجباری و تحمیل شده است و دیگری تغییر تاکتیکی با نظر یحیی گل‌محمدی ایجاد شده است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با پاختاکور


در دروازه پرسپولیس حامد لک ایفای نقش می‌کند که در دیدارهای قبلی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و یکی از ستاره‌های تیمش بوده است و امروز کار دشواری مقابل خط حمله پاختاکور دارد و نتیجه بازی برای سرخپوشان بستگی زیادی به آمادگی و عملکرد او در این دیدار دارد.

در مرکز خط دفاع شاهد حضور زوج کنعانی‌زادگان - خلیل‌زاده هستیم که هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند و در سمت چپ هم سعید آقایی که به تازگی به ترکیب اصلی اضافه شده و از خریدهای جدید پرسپولیس است به خوبی در ترکیب جا افتاده و امروز هم بین 11نفر اصلی خواهد بود.

اولین تغییر سرخپوشان در این دیدار در سمت راست خط دفاعی صورت خواهد گرفت. جایی که سیامک نعمتی به دلیل اخراج در دیدار با السد قطر محروم است و گل‌محمدی بالاجبار باید دست به تغییر در این پست بزند و مهدی شیری که بعد از بیماری کرونا و کمی‌ دیرتر به اردوی تیم اضافه شد اولین حضورش در ترکیب اصلی تیم در دیدارهای آسیایی اخیر را تجربه می‌کند.

زوج خط هافبک دفاعی سرخپوشان هم در طول دیدارهای گذشته مدام دستخوش تغییر بوده و کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی و میلاد سرلک به تناوت و به صورت چرخشی در ترکیب اصلی حضور داشتند و گل‌محمدی با توجه به فشردگی بازی‌ها و فشار سنگینی که روی بازیکنان این پست وجود دارد سعی کرده به تناوب از آنها استفاده کند. در این دیدار با خروج میلاد سرلک از ترکیب اصلی، زوج کمال کامیابی‌نیا - احمد نوراللهی که در سال‌های اخیر در پرسپولیس کنار هم بازی کردند دوباره بین 11 نفر اصلی خواهند بود.

در سمت راست خط هافبک هجومی سرخپوشان مثل دیدارهای قبلی بشار رسن ایفای نقش می‌کند و احسان پهلوان هم در سمت دیگر میدان حضور خواهد داشت.

در خط حمله هم شاهد حضور وحید امیری و عیسی آل کثیر هستیم که امید اصلی سرخپوشان برای رسیدن به دروازه پاختاکور محسوب می‌شوند.

 

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پاختاکور

حامد لک - سعید آقایی - شجاع خلیل زاده - محمدحسین کنعانی زادگان - مهدی شیری - کمال کامیابی‌نیا - احمد نوراللهی - احسان پهلوان - بشار رسن - وحید امیری - عیسی آل کثیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین