کد خبر: ۲۴۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه بایستی زیرساخت های مستحکمی برای مبارزه با سرقت از سوی مجلس شورای اسلامی در حوزه قوانین طراحی و تدوین شود گفت: در این زمینه صنایع نیز بایستی در حوزه ایمن سازی وسائط نقلیه اقدام موثری انجام دهند.
ناطقان: سردار قاسم رضایی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی غرب استان تهران با گرامی داشت یاد و خاطره هشت  سال دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: غرب استان تهران با تقدیم ۳۳۱۵ شهید از جمله استان هایی است که در دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب پیش قدم بوده و سهم بسیار بالایی در تامین، حفظ امنیت و آرامش کشور دارد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و لقب دادن "مجاهدان فی سبیل الله" برای نیروی انتظامی، بیان کرد: نیروی انتظامی، نیرویی مقدس بوده چرا که در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و در مسیر و خط ولایت حرکت می کند و فرمانده اش، یک فقیه آگاه به شرایط است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی شعاعی از شعاع بعثت و عاشوراست تا مردم را در مسیر حرکت به سمت خداوند قرار دهد و هشت سال دفاع مقدس نیز یادآور قرار گرفتن در چنین مسیری است که در آن انقلاب اسلامی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر جامه عمل پوشاند.

 سردار رضایی با اشاره به اینکه تمام تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی و سختکوشی این نیرو، به دلیل مقدس بودن آن است، بیان داشت: پلیس برای هر زمان و مکان طرح و برنامه خاص دارد و هدفی جز خدمت به مردم را دنبال نمی کند.

جانشین فرمانده ناجا با تقدیر از تعامل همه ادارات و نهادهای دولتی در تولید و برقراری امنیت در غرب استان تهران، گفت: نیروی انتظامی از مرزها تا داخل شهرها، به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و خصلت فداکاری و ایثارگری در این نیرو جاری بوده و می توان اذعان کرد امروزفرهنگ دفاع مقدس نیز در ناجا متبلور است.

این مقام عالی انتظامی با اشاره به جمعیت بیش از سه میلیونی غرب استان تهران با شش شهرستان تابعه، گفت: در پایش و رصد شبانه ای که از عملکرد همکاران انتظامی در یکی از کلانتری های شهرستان "ملارد" در دو هفته گذشته صورت گرفت، مجاهدت و فداکاری همکاران انتظامی در رده های انتظامی به وضوح مشاهده شد.  

سردار رضایی با اشاره به اینکه، امروز ایران اسلامی یکی از کشورهای امن منطقه محسوب می شود، تصریح کرد: این امنیت مرهون مجاهدت، فدارکاری و ایثارگری های همه همکاران انتظامی در مرزها و شهرها بوده که تحت هدایت و راهبری های داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به اجرای ماموریت می پردازند و این امنیت به دست آمده با امنیت هیچ کشوری قابل مقایسه نیست.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه مقابله با کسانی که القابی برای خودشان قرار داده مانند اراذل و اوباش و یا هر عنوانی که آرامش مردم را به هم بزنند، خط قرمز نیروی انتظامی است، افزود: با این افراد در هر جایی که باشند به قطع یقین مقتدرانه و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

این مقام عالی انتظامی تصریح کرد: اگر کسی با هر وضعیت جسمی که دارد، بخواهد از آن سوء استفاده کرده و یا در جامعه رعب و وحشت ایجاد کند به طور قطع با وی برخورد خواهد شد.

سردار رضایی تصریح کرد: طرح مبارزه بی امان با اراذل و اوباش به شدت در کل کشور به ویژه غرب استان تهران اجرا خواهد شد و قطعا حمایت های قضائی در این زمینه، امنیت مطلوبی را برای شهروندان در پی خواهد داشت و امیدواریم مجلس شورای اسلامی نیز با طرح های دو یا سه فوریتی، قوانین متقن و محکمی را در این زمینه وضع کند، چراکه نیروی انتظامی در این عرصه سخنگوی مردم محسوب شده و عملا مطالبات مردمی را مطرح می کند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به رضایت مناسب مردم و مسئولان منطقه غرب استان تهران از مجموعه نیروی انتظامی، گفت: پلیس در عرصه مبارزه با اراذل و اوباش به صورت مرتب، تاکتیک های سازمانی خود را متناسب با وضعیت و شرایط موجود طراحی و تدوین خواهد کرد.

سردار رضایی با اشاره به تداوم طرح امنیت اخلاقی با عنوان ناظر یک، بیان داشت: در این عرصه مردم، مطالبات به حقی دارند که پلیس به عنوان مجری قانون به آن عمل می  کند و در مرحله اول تذکر، مرحله دوم تعهد الکترونیکی و در مرحله سوم برخورد قضائی لازم صورت خواهد گرفت.

این مقام عالی انتظامی در پاسخ به سوال یکی ازخبرنگاران درخصوص ضرورت ارتقای سازمانی در حوزه امنیت با توجه جمعیت بالای غرب استان تهران گفت: امیدواریم با لحاظ بودجه مناسب از سوی مجلس انقلابی، ساختاری مناسب برای این منطقه در آینده ای نزدیک طراحی کنیم.

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده ناجا گفت: بایستی زیرساخت های مستحکمی برای مبارزه با سرقت از سوی مجلس شورای اسلامی در حوزه قوانین طراحی و تدوین شود تا شاهد تکرار جرایم مشابه از سوی سارقان و  متهمان نباشیم و در این زمینه صنایع نیز بایستی در حوزه ایمن سازی وسائط نقلیه اقدام موثری انجام دهند، البته این مشکلات را نیروی انتظامی به عنوان سخنگوی مردم و یک مطالبه عمومی مطرح می کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین