کد خبر: ۲۴۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
بررسی جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار نشان می‌دهد که قیمت سکه تمار بهار طرح جدید نسبت به روز گذشته افزایش ۴۰۰ هزار تومانی داشت همچنین در معاملات امروز بازار ارز نرخ فروش دلار و یورو با افزایش قیمت مواجه شده است.
ناطقان: بر اساس قیمت‌های مندرج در اتحادیه طلا و جواهر تهران در لحظه انتشار خبر قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز ( چهارشنبه) به ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده که نسبت به روز گذشته ۴۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است  و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز  یک میلیون و ۳۲۵ هزار تومان  قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود که افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل را تجربه کرد. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ، ربع سکه ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان با افزایش ۲۵۰ هزار تومانی و سکه گرمی  به قیمت ۲ میلیون و  ۵۰۰ هزار تومان  و افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته همراه بوده است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۸۹۶ دلار رسیده است.

بر اساس اعلام صرافی بانک ملی ، امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۸ هزار و ۶۵۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۸  هزار و ۷۵۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار در مقایسه با دیروز با افزایش قیمت مواجه شده است.

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۳۳ هزار و۶۵۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۳۳ هزار و ۷۵۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش یورو نیز در مقایسه با معاملات روز گذشته افزایش یافته است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین