کد خبر: ۲۴۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
دهمین مرحله طرح بازدید از قهوه خانه ها و مراکز عرضه قلیان اجرایی شد که در آن از ۸۱۲ و احد صنفی عرضه کننده قلیان بازدید و ۵۷ واحد صنفی متخلف با دستور قضائی پلمب شدند.
ناطقان: این طرح در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از ششم تا هشتم مهرماه اجرا که در آن ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی با هماهنگی سایر پایگاه های ده گانه پلیس امنیت عمومی پایتخت در قالب ۵۷ اکیپ از واحد های صنفی عرضه کننده قلیان در نقاط مختلف شهر تهران بازدید کردند.

در این گزارش آمده است، در این طرح مأموران از ۸۱۲و احد صنفی بازدید و به ۳۸۶ متصدی متخلف اخطار کتبی داده شد.

با هماهنگی های قضائی ۵۷و احد صنفی عرضه کننده قلیان بدون رعایت نکات بهداشتی و مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام به عرضه قلیان به شهروندان نموده و جان هموطنان را به خطر می انداختند، پلمب شدند.

شهروندان می توانند با معرفی صنوف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در تامین بهتر امنیت و پیشگیری از شیوع بیماری مهلک کرونا یاری کنند.
منبع: مهر
برچسب ها: پلمپ ، واحد صنفی ، متخلف
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین