کد خبر: ۲۴۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه متقاضیان تحصیل در این دانشگاه می‌توانند با پرداخت 50 درصد شهریه اقدام به ثبت‌نام کنند، گفت: متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام‌نور می‌توانند تا 14 مهر اطلاعات خود را در سازمان سنجش تکمیل کنند.
ناطقان: امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور  با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام در مقطع کارشناسی براساس سوابق تحصیلی تا ۱۴ مهرماه تمدید شده است، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و انتخاب رشته مورد نیاز خود ثبت‌نام خود را نهایی کنند.

ثبت‌نام مقطع کارشناسی پیام‌نور تا 14 مهر تمدید شد/تحصیل دانشجویان با پرداخت50درصد شهریه


*  دانشجویان با پرداخت ۵۰ درصد از شهریه به تحصیل بپردازند

وی افزود: در این دوره از ثبت‌نام برساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشجویان می‌توانند تنها با پرداخت ۵۰ درصد از شهریه خود ثبت‌نام کرده و به تحصیل بپردازند.

* دانشجویان نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند

بهروز تصریح کرد: دانشجویانی که در فرصت‌های قبلی نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نکرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا ۱۴ مهر نسبت به تکمیل یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین