کد خبر: ۲۴۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
ابقای مجید نامجومطلق، آوردن نکونام از فولاد یا محمود فکری از نساجی، بازگرداندن فرهاد مجیدی یا تکمیل مذاکرات با الکساندر نوری... اینها همه گزینه‌های موجود روی میز مدیران استقلال است و در این بین آوردن فرهاد نزدیک‌ترین گزینه است
ناطقان: مدیرعاملی که با رویاهای بزرگش، دست به ریسک بزرگی زد و در حساس ترین مقطع فصل، تصمیمش برای تغییر سرمربی استقلال را عملی کرد، حالا خودش اخراج شده است و شاهد بازگشت فرهاد مجیدی به نیمکت استقلال خواهد بود.


بازگشت فرهاد مجیدی به نیمکت استقلال با هیات‌مدیره جدید


در حالی که تنها چند ساعت از تصویب رسمی عزل احمد سعادتمند از سمت مدیرعاملی استقلال نگذشته، اما هیات مدیره هنوز دو کار اساسی دیگر در دستور کارش دارد؛ انتخاب مدیرعامل و انتخاب سرمربی.

بازگشت فرهاد مجیدی به نیمکت استقلال با هیات‌مدیره جدید

به نظر می‌رسد با توجه به فرصت بسیار کم باقیمانده برای باشگاه استقلال در بازار نقل و انتقالات، و جابجایی اغلب بازیکنان خوب داخلی، هیات مدیره آبی ها ، کار دوم را زودتر انجام دهد و با انتصاب یک سرپرست موقت، سراغ تعیین تکلیف نیمکت و کادرفنی برود.

ابقای مجید نامجومطلق،  آوردن نکونام از فولاد یا محمود فکری از نساجی، بازگرداندن فرهاد مجیدی یا تکمیل مذاکرات با الکساندر نوری... اینها همه گزینه‌های موجود روی میز مدیران استقلال است. جالب آنکه آنها حتی وقت و مهلت کافی برای مذاکره هم ندارند.

هیات مدیره ای که بر سر برکناری فرهاد مجیدی با سعادتمند همراه و موافق نبود، حالا احتمال بسیار زیاد با رای ضربتی، فرهاد را برمی‌گرداند تا جبران مافات کند. هرچند جدایی علی کریمی و روزبه چشمی در کنار بدهی‌های سنگین باشگاه در پرونده های فیفا، خود مجیدی را هم برای بازگشت مردد کرده است.

هنوز معلوم نیست که آیا خریدهای جدید استقلال بر اساس لیست مجیدی انجام شده است یا اینکه سعادتمند با ادعای تخصص در فوتبال به واسطه چندسال بازی در رده های استانی و لیگ های پایین، خودش همراه مشاوران و دلالان دست به کار شده و برای این تیم بازیکن خریده است.

مرادمند و رشید مظاهری مهمترین خریدهای استقلال هستند که هنوز موضع مجیدی در مورد آنها مشخص نیست.

باید منتظر ماند و حوادث سریع استقلال در این آخر هفته را تماشا کرد. در حالی که باشگاه رقیب با جذب نفرات مورد نظر سرمربی‌اش، بهترین تمرینات هماهنگی را پشت سر گذاشته و در یکصدمین فینال آسیا قرار دارد، هواداران استقلال سرخورده از حذف تیم محبوب شان، و الیته شنیدن حاشیه های اردوی قطر همچون قلیان کشی بازیکنان، در انتظار سامان یافتن استقلال هستند.

بازگشت فرهاد مجیدی به نیمکت استقلال با هیات‌مدیره جدید

در این بین شنیده می‌شود هیات مدیره استقلال هم در رکوردی بی سابقه، بار دیگر شاهد تغییراتی خواهد بود تا عمر مدیریت در این باشگاه پرافتخار، به شش ماه هم نرسد! شاید در این میان فرهاد مجیدی هم در چینش اعضای جدید نظرش را با ورود برخی چهره‌ها بر وزارت ورزش و هیات مدیره فعلی تحمیل کند. چیزی که در هیچ جای فوتبال حرفه‌ای جهان مشابهش دیده نشده است.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین