کد خبر: ۲۴۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
رئیس جمهوری عراق که برای تسلیت درگذشت امیر فقید کویت وارد این کشور شده است با امیر جدید کویت دیدار کرد.
ناطقان: برهم صالح، رئیس جمهوری عراق امروز، پنج‌شنبه در رأس یک هیئت عراقی متشکل از وزرای دارایی، خارجه و برنامه ریزی و نمایندگانی از مقامات سیاسی وارد کویت شد.

وی ضمن دیدار با «نواف الاحمد»، امیر جدید کویت، درگذشت «صباح الاحمد الجابر الصباح»، امیر فقید کویت را به وی، خانواده آل صباح و ملت کویت تسلیت گفت.

براساس گزارش میدل ایست نیوز، صالح همچنین ضمن همدردی و تسلیت، از خداوند متعال خواست کویت را حفظ کند، امیر فقید کویت را مورد رحمت قرار دهد و به ملت کویت صبر دهد.

رئیس جمهوری عراق گفت که منطقه عربی و اسلامی و جهان با درگذشت امیر فقید کویت که به انسانیت و اهتمامش بر ترک اختلافات و تحقق صلح در منطقه مشهور بود، برادر و یک الهام کننده را از دست داد.

وی همچنین بر روابط برادرانه عمیق بین دو ملت و کشور برادر و اهتمام ملت، رئیس جمهوری و دولت عراق برای حرکت به سوی تقویت روابط و همکاری همه‌جانبه بیشتر در راستای منافع دو ملت و تحکیم ازرش‌های همکاری، محبت و صلح در منطقه تاکید کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین