کد خبر: ۲۴۷۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
سخنگوی دولت:
علی ربیعی تثبیت اشتغال را استراتژی دولت عنوان کرد و گفت: ایجاد و تثبیت ۳۵۰ هزار شغل تا سال ۱۴۰۰ در کشور پیش بینی شده است بخشی از تثبیت اشتغال با استفاده از تسهیلات کرونایی و بخشی دیگر نیز با تسهیلات ارزان قیمت، بیمه بیکاری و غیره انجام می‌شود، گفت: یک میلیون و ۶۰۰ هزار تثبیت و بازگشت به شغل را در کشور داشتیم.
ناطقان: علی ربیعی ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح یک طرح گردشگری در نوشهر با اظهار اینکه مهمترین کار دولت و ستاد اقتصادی تثبیت اشتغال در بخش‌های مختلف بوده است، افزود: تا سال ۱۴۰۰ حدود ۳۵۰ هزار شغل در کشور پیش بینی شده است.

وی با اظهار اینکه بخشی از تثبیت اشتغال با استفاده از تسهیلات کرونایی و بخشی دیگر نیز با تسهیلات ارزان قیمت، بیمه بیکاری و غیره انجام می‌شود، گفت: یک میلیون و ۶۰۰ هزار تثبیت و بازگشت به شغل را در کشور داشتیم.

ربیعی با بیان اینکه شیوع کرونا سبب شد تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار شغل در معرض تهدید قرار گیرد، ادامه داد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ریزش نیرو نیز داشتیم که یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتند.

سخنگوی دولت ادامه داد: این افراد تخت پوشش بیمه بیکاری آمادگی دارند با گشایش‌های اقتصادی به کار خود بازگشت داشته باشند.

یک مجموعه رستوران با حضور سخنگوی دولت در نوشهر بهره برداری شد.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین