کد خبر: ۲۴۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
سینما‌های هند از ۱۵ اکتبر بازگشایی می شوند تا سینمای بالیوود هم کار خود را از سر بگیرد.
ناطقان: به نقل از ورایتی، با اعلام دولت ملی هند، سینما‌های سراسر هند از ۱۵ اکتبر مجاز به بازگشایی هستند. این اقدام علی رغم افزایش شدید میزان مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور صورت گرفته است.

وزارت این کشور گفت: سینماها، تئاترها و مجمتع ها با حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت، مجاز به بازگشایی هستند. انتظار می‌رود که وزارتخانه‌های این کشور استاندارد‌های بیشتری را که سینما‌ها ملزم به رعایت آن هستند منتشر و اعلام کنند.

سینما‌ها در کشور هند از اواسط ماه مارس بسته شدند و با وجود اینکه دیگر بخش‌های اقتصادی این کشور از یکم ژوئن اجازه از سرگیری فعالیت‌های خود را گرفتند، اما اکثر ایالت‌ها در این کشور سینما‌های خود را بسته نگه داشتند. بنگال غربی یکی از موارد استثنا بود، زیرا در هفته گذشته اعلام کرد که سالن‌های سینما می‌توانند از اول اکتبر بازگشایی شوند.

انجمن‌های مختلف هند اعلام کردند که از اعلامیه وزارت کشور استقبال می‌کنند و متعهد می‌شوند که یک تجربه ایمن، مطمئن و بهداشتی را برای دوستداران سینما در این کشور تضمین کنند. آن‌ها اعلام کردند مهمترین اولویتشان سلامتی و رفاه مهمانان و کارکنانشان است.

بیش از شش ماه تعطیلی سینما در این کشور، باعث شد که صاحبان محتوا و توزیع کننده‌های آثار، تجارت نمایش آنلاین را تجربه کنند. این اقدام اولین بار توسط کمپانی آمازون صورت گرفت که فیلم سینمایی «گولابو سیتابو» با بازی آمیتاب باچان را منتشر کرد. بعد از آن هم کمپانی‌هایی مثل پلاس هات استار، نتفلیکس و سونی به بخش نماش آنلاین در هند اضافه شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین