کد خبر: ۲۴۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
رهبر معظّم انقلاب :
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در پایان سخنان خود در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی علیه‌السلام، گفتند: روز اربعین همه در منازل، دو سه زیارت مهم که وارد است را بخوانند و نزد امام حسین(ع) شکوه کنند که ما دلمان می‌خواست بیاییم ولی نشد، تا ایشان نظری بکنند.
ناطقان : روز اربعین همه در منازل، دو سه زیارت مهم که وارد است را بخوانند و نزد امام حسین(ع) شکوه کنند که ما دلمان می‌خواست بیاییم ولی نشد، تا ایشان نظری بکنند.



رهبر معظّم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در پایان سخنان خود در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی علیه‌السلام، گفتند: رفتن به راهپیمایی اربعین فقط متوقف به صلاحدید مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا است. اگر گفتند نه، که تا الان گفته‌اند نه؛ همه باید تابع و تسلیم باشند.

ایشان افزودند: اینکه بلند شویم برویم لب مرز که اظهار ارادت کنیم، نه، از داخل خانه ابراز ارادت کنیم. روز اربعین همه بینشینند در منازل و دو سه زیارت مهم که وارد است را با توجه بخوانند و نزد امام حسین(ع) شکوه کنند و بگویند که ما دلمان می‌خواست بیاییم ولی نشد، تا ایشان نظری بکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین