کد خبر: ۲۴۸۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
در اطلاعیه شماره هفت ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید شده است که انجام هرگونه راهپیمائی و پیاده روی به سمت بارگاه منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) و سایر بقاع متبرکه، به مناسبت اربعین حسینی(ع) ممنوع است.
ناطقان: متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه

با عرض تسلیت اربعین حسینی(ع) و شهدای عاشورائی و با قدردانی از همکاری مردم ولایتمدار و عزیز با این ستاد به اطلاع هموطنان عزیز میرساند: پیرو اطلاعیه های صادره و در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی ؛ انجام هرگونه راهپیمائی و پیاده روی به سمت بارگاه منور حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) و سایر بقاع متبرکه، به مناسبت اربعین حسینی(ع) ممنوع است و قرائت زیارت اربعین با اولویت قرائت در منازل و یا منطبق با شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی در اماکن سرباز و در روز اربعین برگزار خواهد گردیدد. لذا از تمامی عاشقان و دلدادگان حسینی(ع) دعوت می گردد با رعایت این مهم ، این ستاد را در مدیریت و ممانعت از شیوع بیماری کرونا یاری نموده و قانونمندی خود را بیش از پیش به منصه ظهور برسانند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین