کد خبر: ۲۴۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
رسانه های افغانستان از وقوع یک انفجار در شهر کابل و نیز تلفات ۳۳ نفره طالبان در ولایت غور این کشور در جریان درگیری با نیروهای ارتش خبر می دهند.
ناطقان: به نقل از شبکه تلویزیونی طلوع، فردوس فرامرز سخنگوی پلیس شهر کابل پایتخت افغانستان امروز پنجشنبه در سخنانی اعلام کرد: یک حلقه مین کارگذاشته شده در کنار خیابان در منطقه «بادام باغ» از توابع حوزه هفدهم امنیتی کابل منفجر شد.

سخنگوی پلیس شهر کابل پایتخت افغانستان در این خصوص ادامه داد: این حادثه تلفات جانی به همراه نداشت؛ اما در حال بررسی ابعاد آن هستیم.

از سوی دیگر خبرگزاری افق در خبری جداگانه به نقل از ارتش افغانستان اعلام کرد: در تازه ترین درگیری میان طالبان و نظامیان افغانستان در حومه مرکز ولایت غور، ۲۰ عضو طالبان به‌ویژه ۲ نفر از اعضای مهم این گروه کشته و ۱۳ نفر دیگر از آنها هم زخمی شدند.

در ادامه بیانیه ارتش افغانستان در این خصوص آمده است: در این عملیات یک نظامی افغانستان نیز کشته و یک نظامی دیگر زخمی شد.
منبع: مهر
برچسب ها: انفجار ، کابل ، تلفات
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین