کد خبر: ۲۴۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹
رییس جمهور آمریکا:
دونالد ترامپ گفت: بیایید و در انتخابات رأی بدهید، زیرا طرف مقابل ما عده‌ای دیوانه هستند که اگر پیروز شوند ما کشورمان را از دست خواهیم داد و مثل ونزوئلا خواهیم شد. پسرم به کرونا مبتلا شد و بدون اینکه حتی من خبردار شوم، بهبود یافت.
ناطقان: دونالد ترامپ، در سخنرانی که در جمع هواداران خود در شهر گرینویل ایالت کارولینای شمالی داشت، گفت: بیایید و در انتخابات رأی بدهید، زیرا طرف مقابل ما عده‌ای دیوانه هستند که اگر پیروز شوند ما کشورمان را از دست خواهیم داد و مثل ونزوئلا خواهیم شد. پسرم به کرونا مبتلا شد و بدون اینکه حتی من خبردار شوم، بهبود یافت.

ترامپ در حالی این صحبت‌ها را بیان می‌کند که قرار است ساعاتی دیگر دومین مناظره میان وی و جو بایدن، رقیب انتخاباتی وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا برگزار شود.

ترامپ بار دیگر به حملات خود به خانواده بایدن ادامه داد و گفت: اسناد منتشر شده نشان می دهد کاندیدای حزب دموکرات در فساد پسرش نقش داشته است.
 
پسرم به کرونا مبتلا شد و بدون اینکه حتی من خبردار شوم، بهبود یافت.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین