کد خبر: ۲۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴
نتیجه مذاکرات هر چه که باشد
حمایت های صریح و بی پرده رهبری پیرامون مذاکرات، در کنار پشتیبانی ملی بعنوان بزرگترین دلگرمی ظریف در چانه زنی این روزهای او در "هتل کوبورگ وین" محسوب می شود، تا سردار دیپلماسی کشورمان بتواند قاطعانه از حقوق هسته ای ایران دفاع کرده و البته برای لغو تحریم های ظالمانه ای که پیشرفت کشور را هدف قرار داده بجنگد.
ناطقان:  تیم مذاکره کننده کشورمان، این روزها در شرایطی روند مذاکرات سخت و پیچیده هسته ای را در وین دنبال می کند، که دو هفته قبل در در دیدار رمضانی سران قوا، مسئولان و مدیران ارشد نظام با رهبر معظم انقلاب، ایشان ضمن تبیین خطوط قرمز مذاکرات با حمایتی بی نظیر از تیم مذاکره کننده به نوعی ظریف و همکارانش را برای آخرین گام های توافق هسته ای بدرقه نمودند.

"معظم له" با اشاره به ویژگیهای همچون " امانت داری" ، "غیرت" ، "شجاعت"  و "تدین" دیپلمات های کشورمان فرمودند: این تیم، با غیرت ملی و دقت کامل و با قصد باز کردن گره و پیش بردن کار کشور، در مقابل تعداد کثیر مذاکره کنندگان طرفهای مقابل، مشغول تلاش است و انصافاً با شجاعت، مواضع را بیان و دنبال می کند.

این سخنان و حمایت های صریح و بی پرده رهبری پیرامون مذاکرات، در کنار پشتیبانی ملی بعنوان بزرگترین دلگرمی ظریف در چانه زنی این روزهای او در "هتل کوبورگ وین" محسوب می شود، تا سردار دیپلماسی ایران بتواند قاطعانه از حقوق هسته ای کشورش دفاع کرده و البته برای لغو تحریم های ظالمانه ای که پیشرفت ملتش را هدف قرار داده بجنگد.




به گزارش ناطقان؛ در شرایطی که بدلیل پافشاری طرفین بر مواضعشان مذاکرات چند روز دیگر تمدید و تا هجدهم تیرماه ادامه دارد، از سخنان مسئولان کشورمان و 6کشور طرف مذاکره می توان نتیجه گرفت احتمال رسیدن به توافق بسیار زیاد است و ظریف هم روز گذشته در یک پیام ویدئویی به نحوی این خبر را تایید کرد و گفت: هیچ گاه این اندازه برای دستیابی به یک راه‌حل پایدار نزدیک نبوده‌ایم.

در این بین باز هم عده ای در داخل "ستاد جنگ" را تشکیل داده و  انبار مهماتشان را تجهیز کرده اند تا در صورت حصول هر نتیجه ای، تیم مذاکره کننده را به جوخه آتش انتقاد و ملامت ببرند، و در این مسیر "توافق" و "عدم توافق" در ماهیت واکنش مخالفان تغییری ایجاد نمی کند، زیرا اگر مذاکرات به نتیجه برسد آن را نشانی از وادادگی و از دست رفتن منافع ملی معرفی می کنند و اگر توافقی هم صورت نپذیرد باز هم آن را بعنوان سندی از ساده لوحی تیم مذاکره کننده برای اعتماد به غرب در مسیر مذاکرات اعلام می کنند.




نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین