کد خبر: ۲۴۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
عبدالله بن زاید در پیامی توئیتری مدعی شد واکسن کرونا تزریق کرده است.
ناطقان: به نقل از آرتی عربی، «عبدالله بن زاید» وزیر خارجه امارات، امروز (جمعه) در صفحه توئیتری خود تصویری را منتشر کرده است که در حال دریافت واکسن کروناست.

او اشاره‌ای نکرده است که این واکسن ساخت کدام کشور است و تنها در زیر عکس خود نوشته است: واکسن کرونا راهی است که برای بازگشت به زندگی عادی.

به کفته خبرگزاری «الامارات الیوم»، بیش از ۱۳ هزار داوطلب از ۱۲۵ ملیت در آزمایش بالینی واکسن کرونا شرکت کرده اند.

امارات متحده عربی که یکی از کشورهایی است که قبول کرد در آزمایش‌های بالینی واکسن روسی «اسپوتنیک وی» مشارکت کند، هفته گذشته مرحله سوم آزمایش‌ها را آغاز کرد.

بر اساس گزارش‌های وزارت بهداشت امارات، از آغاز شیوع ویروس کرونا در این کشور تاکنون بیش از ۱۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر به آن مبتلا شده و ۴۵۲ بیمار جان باخته‌اند.

در ماه اوت، وزارت بهداشت روسیه واکسن «اسپوتنیک وی» را که از سوی موسسه تحقیقات اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالایا در مسکو تولید شد، رسماً تصویب کرد.

آنتونی فائوچی، مدیر موسسه بیماری‌های عفونی و واگیردار ایالات متحده آمریکا با اعلام این خبر که واکسن ویروس کرونا تا ۶ ماه دیگر؛ از آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) به صورت گسترده توزیع و در دسترس عموم قرار می‌گیرد، گفت: این احتمال وجود دارد که محققین در ماه نوامبر یا دسامبر به نتیجه نهایی درباره این موضوع دست یابند و متوجه شوند که آیا آزمایش‌های آن‌ها ایمن بوده است یا خیر.

منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین