کد خبر: ۲۴۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
الحشد الشعبی از کشف تونل‌های مخفی گروه تروریستی داعش در عراق خبر داد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری المعلومه، یکی از فرماندهان گروه «الحشد الشعبی» عراق از کشف تونل مخفی حاوی مواد منفجره عناصر گروه تروریستی «داعش» در مرز استان‌های «دیاله» و «صلاح الدین» این کشور خبر داد.

بر پایه این گزارش، «احمد التمیمی» از فرماندهان الحشد الشعبی عراق امروز، جمعه اعلام کرد که یک یگان از نیرو‌های مشترک امنیتی عراق در عملیات پاکسازی در عمق منطقه «حاوی العظیم» مابین استان‌های دیاله و صلاح الدین، تونلی مخفی را کشف کردند که عناصر داعش از آن برای انبار کردن بمب و مواد منفجره استفاده می‌کردند.

التمیمی در گفتگو با پایگاه المعلومه اعلام کرد: ۱۳ بمب، تجهیزات انفجاری از راه دور، تیربار، مهمات و نارنجک دست ساز در این تونل کشف شد.

او در ادامه تصریح کرد: این محل، انبار مهمی برای بمب‌ها، مهمات و مواد منفجره عناصر داعش بود که از استان صلاح الدین به استان دیاله نفوذ می‌کردند. یگان مهندسی نیرو‌های امنیتی عراق این تونل را به طور کامل منهدم کردند.

گفتنی است با وجود عملیات مختلفی که نیرو‌های امنیتی عراق برای پاکسازی مناطق مختلف این کشور از تروریست‌های داعش انجام می‌دهند، عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی همچنان در استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح الدین و الانبار» فعال هستند.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اعلام کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین