کد خبر: ۲۴۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
یک کارشناس هواشناسی گفت: از اواخر روز سه شنبه و روز چهارشنبه هفته آینده با نفوذ جریانات شمالی شاهد کاهش دمای هوا، وزش باد و بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر خواهیم بود.
ناطقان: صادق ضیائیان یک کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه در این هفته جوی پایدار در بیشتر کشور حاکم است گفت: با توجه به سکون نسبی هوا انتظار می رود به تدریج بر غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت به ویژه در شهرهای تهران و کرج افزوده شود.


او ادامه داد: امروز در شهرهای سیستان و بلوچستان، شرق کرمان و شرق هرمزگان و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان ، جنوب شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد شدید با احتمال رخداد پدیده گردو خاک پیش بینی می شود.

این کارشناش هواشناسی بیان کرد: دریاط عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس از امشب تا بعد ظهر چهارشنبه مواج خواهد بود.


ضیائیان یادآور شد:از امروز بعدظهر تا اوایل هفته آینده نوسان خاص دمایی در سطح کشور مشاهده نمی شود

این کارشناس هواشناسی گفت: از اواخر روز سه شنبه و روز چهارشنبه با نفوذ جریانات شمالی شاهد کاهش دما، وزش باد و بارش در استان های ساحلی خزر خواهیم بود.

او درباره وضعیت آب و هوای تهران هم گفت: آسمان تهران صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با غبار محلی خواهد بود و بیشترین دمای تهران ۲۳ و کم ترین آن ۱۲ درجه خواهد بود.

براساس این گزارش سازمان هواشناسی کشور در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی کرد.

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران و کرج پیش بینی می شود.

کودکان، سالمندان و بیماران از تردد غیر ضرور در شهر خودداری کنند.

وزش شدید باد و گرد و خاک در سیستان و بلوچستان، هرمزگان و شرق کرمان رخ خواهد داد.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین