کد خبر: ۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
به نقل العربيه، فروش زنان، ختنه آنها، ممنوع شدن مشاهده تلويزيون، در مناطق تحت كنترل گروه داعش از جمله حوادثي است كه پناهجويان مسيحي در پاريس آنها را فاش كرده‌اند

ناطق: داعش 700 زن ايزدي را براي فروش به مزايده گذاشته است. مسيحيان عراقي كه به تازگي از اين كشور به فرانسه پناه برده‌اند، از برخورد وحشيانه گروه تروريستي داعش با مسيحيان و ايزدي‌ها بويژه زنان، اين اقليت‌هاي ديني خبر داده‌اند.

به نقل العربيه، فروش زنان، ختنه آنها، ممنوع شدن مشاهده تلويزيون، در مناطق تحت كنترل گروه داعش از جمله حوادثي است كه پناهجويان مسيحي در پاريس آنها را فاش كرده‌اند.

پاتريك كرم رئيس سازمان «مسيحيان خاورميانه در خطر مرگ» در گفت و گو با العربيه درباره كمك‌هاي فوري فرانسه و تلاش‌هاي سياسي و انساني اين كشور براي نجات مسيحيان عراق سخن گفت.

كرم افزود: كه اولويت كنوني شكست محاصره دشت نينوا و ارسال كمك‌ها از طريق هوا براي مردم محاصره شده در اين منطقه است. «اليش ياقوت» مدير كنفرانس بررسي اوضاع مسيحيان عراق براي آگاهي از آخرين اوضاع مسيحيان اين كشور، تلفني با «پاپ انيس حنا المنيكي» يكي از محاصره شدگان در دشت نينوا گفت و گو كرده است.

حنا درباره برخورد داعش با زنان ايزدي گفت: اين گروه روز چهارشنبه گذشته، 7000 زن داعشي را براي فروش به بازار موصل بردند و آنها را در مزايده علني قرار دادند. به گفته وي هر زن به ارزش 150 دلار به فروش مي‌رفت. براساس اين گزارش گروه داعش علاوه بر اجراي قوانين خود در مناطق اقليت‌هاي ديني و قومي، زنان و دختران را به زور ختنه مي‌كند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین