کد خبر: ۲۴۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: یکی از عوامل تشدید دهنده بیماری کرونا آلودگی هواست و بر این اساس درباره شناسایی عوامل آلودگی در اصفهان نظارت و دقت بیشتری انجام می‌شود.
ناطقان: حجت الله غلامی  با اشاره به مؤثر بودن اعمال محدودیت‌ها در تعطیلات پایان ماه صفر اظهار داشت: از آنجا که در روزهای آتی، تعطیلات در راه است و امکان اسکان در اصفهان فراهم نیست توصیه می‌کنیم از سفرهای غیرضروری به استان اصفهان اجتناب شود.

آلودگی هوا از عوامل تشدید کننده بیماری کروناست



وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا در اصفهان کماکان مراکز گردشگری و تفرجگاهی در استان اصفهان تعطیل است و صرفاً به لحاظ امنیتی بوستان‌ها و مراکز تفرجگاهی نیمه روشن هستند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا امکان برگزاری حضوری و غیرحضوری دانش آموزان در ایام امتحانات را برعهده شورای مدارس گذاشت و گفت: مصوبه‌ای که شورای تعیین شده توسط اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابلاغ کند معیار نحوه برگزاری امتحانات در مدارس خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل تشدید دهنده بیماری کرونا آلودگی هواست، گفت: مقرر شد درباره شناسایی عوامل آلودگی در استان اصفهان نظارت و دقت بیشتری انجام شود.

غلامی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بهره گیری از نیمی از ظرفیت رستوران‌ها و تالارها اظهار داشت: بازرسی اصناف و اداره بهداشت نظارت کامل بر روند اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی توسط اصناف را با جدیت دنبال می‌کنند.

وی به اقدامات تشویقی در سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی هم گریزی زد و گفت: هر سازمانی که توانسته باشد با اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی مبتلایان کمتری به کرونا داشته باشد مورد تشویق واقع می‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان وام با بهره ۱۲ درصد در حمایت از مشاغل آسیب پذیر نسبت به کرونا تخصیص یافته است، تصریح کرد: مشاغل متضرر در ایام کرونا در رسته‌های مختلف می‌توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی برگزاری نماز جمعه در شهرستان اصفهان را نیز در این هفته ممنوع اعلام کرد و افزود: با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در  اصفهان نماز جمعه در این هفته نیز در نقاط مختلف استان برگزار نمی‌شود.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین