کد خبر: ۲۴۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
شرکت هندلینگ بالگردهای روسی که زیر نظر شرکت دولتی «راس تک» روسیه فعالیت دارد، طبق قراردادهای امضاء شده در سال ۲۰۱۹، بیش از ۱۲۰ فروند انواع بالگرد، از جمله بالگردهای نظامی به دولت چین تحویل خواهد کرد.
ناطقان:  به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، شرکت هندلینگ بالگردهای روسی که بخشی از شرکت دولتی «راس تک.» روسیه است، مطابق با قراردادهای امضاء شده در سال 2019 ، بیش از 120 فروند انواع بالگرد را به دولت جمهوری خلق چین تحویل خواهد کرد که از این تعداد، 18 بالگرد از انواع جنگی هستند.

روسیه 120 بالگرد به چین تحویل می‌دهد

در گزارش شرکت «راس تک» در این باره آمده است: «در طول سال 2019 ، شرکت هندلینگ بالگردهای روسی (JSC Russian Helicopters) قراردادی درباره تأمین انواع بالگردهای ساخت روسیه به چین را امضا کرد. این قرار داد شامل تحویل 68 بالگردهای نوع میگ، از جمله 18 بالگرد سنگین میگ ویژه حمل و نقل نظامی، 14 بالگرد میگ با موتور پیشرفته و 21 فروند بالگرد از نوع "آنسات" بود.

علاوه بر این، در این گزارش اشاره شده است که این شرکت نخستین محموله از بالگردهای خود، شامل هشت بالگرد ویژه را به سرویس آمبولانس هوایی ملی روسیه تحویل داده و تا سال 2021 ، قصد دارد 87 بالگرد پزشکی دیگر نیز تحویل دهد.

برخی از این بالگردها در چارچوب نمایشگاه هوا-فضای "ماکس-2019"، برای نخستین بار به نمایش گذاشته شده بودند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: بالگرد ، ناطقان ، روسی ، چین
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین