کد خبر: ۲۴۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
استاندار لرستان گفت: در شرایط کنونی هر اقدامی که منجر به ایجاد تجمع شود نه‌تنها مورد پذیرش جامعه نیست، بلکه جرم نیز تلقی می‌شود.
ناطقان: سید موسی خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: یکی از سیاست‌های تعریف شده توسط اداره کل ورزش و جوانان موضوع ازدواج آسان بوده که عملی شدن آن بسیار مهم است.


ایجاد تجمع، جرم است



وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تغییر در برگزاری مراسم ازدواج به منظور جلوگیری از ایجاد تجمع امری بدیهی و ضروری است.

خادمی تصریح کرد: در شرایط کنونی هر اقدامی که منجر به ایجاد تجمع شود نه‌تنها مورد پذیرش جامعه نیست، بلکه جرم نیز تلقی می‌شود زیرا ممکن است موجب شیوع بیماری و به خطر افتادن جان مردم شود.

استاندار لرستان با تأکید بر اعضای ستاد برای جلوگیری از ایجاد تجمع در برگزاری مراسم عروسی، افزود: برگزاری مراسم ازدواج با حضور تعداد کمی از خانواده‌های زوجین از طرفی زمینه کاهش هزینه‌های سنگین را فراهم می‌کند که خود از مصادیق ازدواج آسان جوانان است.

وی بیان کرد: در زمینه اجرای برنامه‌های مربوط به ازدواج جوانان می‌توان از ظرفیت سمن‌ها به دلیل ارتباط گسترده آنها با مردم استفاده کرد.

خادمی افزود: دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان زمینه مشارکت و همکاری تشکل‌های مردم نهاد استان را در این زمینه فراهم و از تجربیات و داشته‌های آنان بهره‌گیری کنند.

خانه‌های جوانان در لرستان احیا می‌شود

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر احیای خانه‌های جوانان در سطح استان، تاکید کرد: هرچه سریع‌تر از محل اعتبارات ارزش افزوده که در بخش ورزش و جوانان وجود دارد خانه‌های جوانان احیاء شوند.

وی خاطرنشان کرد: خانه جوانان شهر خرم‌آباد با پیشرفت ۴۰ الی ۵۰ درصد در حال احداث است و امسال نیز مبلغ ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن درنظر گرفته شده و امیدواریم تا پایان سال مالی جاری یعنی تیر ۱۴۰۰ این طرح را به سرانجام برسانیم.
منبع: ایسنا
برچسب ها: تجمع ، کرونا ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین