کد خبر: ۲۴۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
رئیس جمهور ترکیه در خصوص آخرین وضعیت جنگ قره باغ و موضع ترکیه در این خصوص گفت: اعتقاد دارم که حداقل به اندازه روسیه در این منطقه برای ایجاد آتش بس حق و حقوق داریم. ب
ناطقان: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه پس از اقامه نماز جمعه در استانبول در پاسخ به خبرنگاران در خصوص تست سامانه موشکی اس 400 گفت: این خبر درست است. تست انجام شده و در حال انجام است. قطعاً رویکرد آمریکا ما را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. یونان سامانه موشکی اس 300 را داشته و در حال استفاده از آن است. آیا آمریکا چنین مسائلی را در مورد یونان مطرح می‌کند؟

اردوغان افزود: گویا استفاده از یک سلاح روسی آقایان را ناراحت کرده است. ما مصمم هستیم و راهمان را نیز مانند گذشته دنبال خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص آتش بس در لیبی نیز گفت: این آتش بس در بالاترین سطح وجود ندارد. در سطوح پایین‌تر اینکه چه اندازه ماندگار باشد نیز زمان نشان خواهد داد. از نظر من چندان قابل اعتماد نیست.

رئیس جمهور ترکیه در خصوص آخرین وضعیت جنگ قره باغ و موضع ترکیه در این خصوص نیز گفت: اعتقاد دارم که حداقل به اندازه روسیه در این منطقه برای ایجاد آتش بس حق و حقوق داریم.
منبع: مشرق
برچسب ها: اردوغان ، اس400 ، ازمایش
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین