کد خبر: ۲۴۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
در مهر ۹۹ روستاییان کشور برای تهیه نان و غلات ۵۸.۹ درصد بیشتر از مهر ۹۸ هزینه کرده‌اند. خانوار شهری نیز ۵۰.۷ درصد افزایش قیمت را نسبت به ماه مشابه سال گذشته شاهد بوده‌اند.
ناطقان: مرکز آمار ایران اعلام کرد: روستاییان کشور برای تهیه نان و غلات در مهر ماه امسال ۵۸.۹ درصد و خانوار شهری ۵۰.۷ درصد، افزایش قیمت را نسبت به مهر ماه ۹۸ شاهد بوده اند.

مرکز آمار ایران تورم مهر ماه را اعلام کرد که بر اساس آن تورم نقطه‌ای نان و غلات با تورم نقطه‌ای ۵۲.۶ مواجه شد که بیشترین نرخ تورم در گروه خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها را به خود اختصاص داده است. تورم نقطه‌ای به معنای درصد تغییر عدد شاخص قیمت، نسبت به ماه مشابه سال قبل می‌باشد. این رقم برای خانوار شهری ۵۰.۷ درصد و برای خانوار روستایی ۵۸.۹ درصد بوده است.

به عبارتی دیگر در مهر ۹۹ روستاییان کشور برای تهیه نان و غلات ۵۸.۹ درصد بیشتر از مهر ۹۸ هزینه کرده‌اند. خانوار شهری نیز ۵۰.۷ درصد افزایش قیمت را نسبت به ماه مشابه سال گذشته شاهد بوده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین