کد خبر: ۲۴۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
دفتر آمار و فرآوری داده‌های معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که تولید انواع خودروی سواری با بیش از ۴۱۴ هزار و ۳۰۰ دستگاه، افزایش ۱۹ درصدی داشته است.
ناطقان: به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، دفتر آمار و فرآوری داده‌های معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: آمار تولید ۲۲ محصول منتخب صنعتی و معدنی در شش ماهه اول ۹۹ افزایشی بوده است. تولید انواع خودروی سواری نیز با بیش از ۴۱۴ هزار و سیصد دستگاه، افزایش ۱۹ درصدی داشته است.

همچنین تولید فولاد خام با ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تن افزایش ۹ درصدی را در نیمه اول سال ثبت نموده است و تولیدات انواع لوازم خانگی با یک میلیون و ۹۶۴ هزار و دویست دستگاه افزایش ۵۲.۸ درصدی داشته است.

در این مدت، تولید شمش آلومینیوم خالص با ۱۹۶ هزار و ۲۰۰ تن، در نیمه اول سال افزایش ۵۳.۲ درصدی را ثبت نموده و میزان تولید سیمان در ۶ ماه‌های اول امسال ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تن اعلام شده که افزایش ۱۴.۴ درصدی داشته است. همچنین محصولات پتروشیمی با ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تن، افزایش ۷.۹ درصدی را در این بازه زمانی ثبت نموده است.

بنا بر گزارش معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در ۶ ماهه اول ۹۹، تولید الیاف اکریلیک، انواع تلویزیون، ماشین لباسشویی، شمش آلومینیوم خالص، کمباین، وانت، یخچال و فریزر، لاستیک خودرو، نخ سیستم پنبه‌ای و ترکیب الیاف، انواع سواری، روغن صنعتی و موتور تصفیه اول، نئوپان، سیمان، دوده، پودر شوینده، محصولات فولادی، فولاد خام، کاتد مس، پتروشیمی، داروی انسانی و آلومینا، ۲۲ کالای منتخب صنعتی و معدنی هستند که افزایش تولید داشته‌اند.
منبع: مهر
برچسب ها: تولید ، خودرو ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین