کد خبر: ۲۴۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
صادرات سیگار طی 5 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 181.8 درصد افزایش یافت. در عین حال علاوه بر کاهش صادرات تنباکو معسل شاهد رشد واردات این محصول بوده ایم.
ناطقان: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه 38.2 تن تنباکو سنتی از کشور صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 19.2 درصد کاهش داشته است. همچنین در این مدت صادرات تنباکو معسل 32.6 درصد و صادرات توتون 31.4 درصد افت را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است.

در عین حال صادرات سیگارت طی 5 ماهه امسال 71.3 میلیون نخ بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 181.8 درصدی را داشته است.

طی 5 ماهه اول امسال واردات تنباکو معسل با رشد 133.5 درصدی نسبت به 5 ماهه اول سال قبل به هزار و 210 تن رسید.

برخی کاربران سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «درخواست برخورد با مافیای سیگار کشور» افزایش مالیات مواد دخانی را همزمان با رشد تولید و به منظور کاهش مصرف سیگار در داخل خواستار شده اند.
منبع: فارس
برچسب ها: رشد ، صادرات ، سیگار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین