کد خبر: ۲۵۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
معاون عملیات پلیس پایتخت از حضور پلیس تهران در ۱۷هزار عملیات و ماموریت آتش‌نشانی، اورژانس، هلال احمر و شرکت‎های آب و برق و گاز در نیمه نخست امسال خبر داد.
ناطقان: سردار پرویز یعقوبی در همایش امنیت، سلامت و ایمنی که پیش از ظهر امروز در مقر مرکزی فاتب برگزار شد، گفت: تهران شهری است که با احتساب جمعیت شناور، ۱۳ میلیون نفر جمعیت  دارد. هفت میلیون وسیله نقلیه شامل چهار میلیون دستگاه خودرو و  سه میلیون دستگاه موتورسیکلت در آن تردد می‌کنند و در یک روز عادی روزانه حدود ۲۰ میلیون تردد در آن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تهران شرایط ویژه‎ای هم دارد، گفت: ۲۱ نقطه حاشیه‌نشین در تهران وجود دارد و همه این موارد سبب شده تا تامین نظم، امنیت و ایمنی در این شهر با پیچیدگی‎های زیادی همراه باشد.

یعقوبی پلیس را در کنار شش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، اورژانس، هلال احمر و شرکت‎های آب، برق و گاز دانست و گفت: این سازمان‎ها  پرکارترین و میدانی‌ترین سازمان ها در شهر تهران هستند که ما در مرکز فرماندهی پلیس ارتباط تنگاتنگی با آنان داریم.

وی با بیان اینکه ارتبط پلیس با این سازمان ها به شکل مستقیم و غیر مستقیم است، گفت: در نیمه نخست امسال ۱۷ هزار مأموریت مشترک با این سازمان‌ها داشتیم و در تمام این ماموریت‌ها اگر پلیس حضور نداشته باشد عزیزان ما دچار مشکل می‌شوند.

معاون عملیات پلیس پایتخت از انجام ۱۷ هزار عملیات مشترک میان پلیس و شش سازمان مذکور خبر داد وگفت: در این میان بیشترین عملیات مشترک را با اورژانس و سپس سازمان آتش‌نشانی داشتیم.

به گفته وی نقشه راهبردی مرفوک پلیس طراحی و نوشته شده و در این نقشه پلیس، با تمام سازمان‌ها، وزارت‌خانه‌ها، نهادها و به ویژه شش سازمان مذکور در ارتباط  مستقیم و لحظه به لحظه خواهد بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین