کد خبر: ۲۵۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
جدایی شجاع خلیل‌زاده یکی از مهمترین محورهای اعتراض بود. البته تعدادی از آنها به وویسی که از مدافع جدا شده پخش شده و هواداران را به عوامل آقای دکتر (رسول پناه) معرفی کرده، ناراحت بودند.
ناطقان: تعدادی از هواداران پرسپولیس با حضور مقابل وزارت ورزش و جوانان و ساختمان این باشگاه به مشکلات اخیر این تیم اعتراض کردند.

 باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر با حواشی مختلفی مانند انتشار فایل‌های صوتی و تصویری مهدی رسول‌پناه، جدایی شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری، استعفای علی رغبتی از عضویت در هیأت مدیره، ناراحتی بازیکنان و اعضای کادر فنی از صحبت‌های سرپرست مستعفی و در نهایت استعفای رسول‌پناه مواجه شد.

* به همین دلیل تعدادی از هواداران پرسپولیس صبح امروز ابتدا مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده و لحظاتی بعد به مقابل ساختمان این باشگاه رفتند تا اعتراض خود را درباره حواشی اخیر اعلام کنند.

* حدود 50 نفر از هواداران مقابل ساختمان باشگاه حاضر شدند اما با توجه به اینکه هیچ یک از مدیران در داخل ساختمان حضور نداشتند، جوابی برای این اعتراض‌ها دریافت نکردند.

*جدایی شجاع خلیل‌زاده یکی از مهمترین محورهای اعتراض بود. البته تعدادی از آنها به وویسی که از مدافع جدا شده پخش شده و هواداران را به عوامل آقای دکتر (رسول پناه) معرفی کرده، ناراحت بودند.

* پیوستن محمد نادری به استقلال هم از دیگر مسائلی بود که سبب انتقاد هواداران شد.

* حدود 40 دقیقه پس از تجمع هواداران نیروی انتظامی آنها را متفرق کرد. تعدادی از تجمع‌کنندگان به سمت ورزشگاه شهید کاظمی رفتند تا در محل تمرین پرسپولیس گلایه‌های خود را به بازیکنان، مدیر و کادر فنی اعلام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین