کد خبر: ۲۵۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در حال حاضر وضعیت فرد مصدوم مساعد گزارش شده است و یکی از ارازل توسط نیروی پلیس دستگیر و چندین نفر دیگر نیز شناسایی شدند که تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.
ناطقان: عصر جمعه بود که کلیپ تیراندازی و درگیری تعدادی از ارازل و اوباش در یکی از خیابان های  شهرستان ساری در فضای مجازی منتشر شده است.

سید جعفر ساداتی در این باره گفت: این درگیری مسلحانه با سلاح شکاری مربوط به ارازل و اوباش فروشنده موادمخدر بود که در کمربندی جنوبی شهر ساری رخ داد و بر اثر آن یک نفر زخمی شد.

وی افزود: فردی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار دارد.

ساداتی در خصوص آخرین وضعیت فرد زخمی شده و دستگیری این ارازل و اوباش گفت:در حال حاضر وضعیت فرد مصدوم مساعد گزارش شده است و یکی از ارازل توسط نیروی پلیس دستگیر و چندین نفر دیگر نیز شناسایی شدند که تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین