کد خبر: ۲۵۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده تا نیمه آبان ماه در کشور با جو پایدار و آلودگی هوا مواجه هستیم.
ناطقان: صادق ضیاییان ضمن اشاره به اینکه از اواخر امروز (5 آبان) و طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه (6 و 7 آبان) وزش باد در کشور دور از انتظار نیست، اظهار کرد:این شرایط سبب می شود که کمی از تجمع آلاینده ها در جو کاسته شود.


آلودگی هوا


وی ادامه داد:مجدد از روز چهارشنبه (7 آبان) تا اواسط هفته آینده شرایط پایداری جو را در کشور خواهیم داشت که سبب آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه با بیان اینکه آلودگی هوا به دو عامل شرایط جوی و تولید آلاینده ها بستگی دارد، تصریح کرد:از این رو میزان تولید آلاینده های هوا از منابع متفاوت از جمله خودروها در تشدید یا کاهش آلودگی بسیار موثر است.

ضیاییان در پایان با اشاره به اینکه آلودگی هوا طی روزهای آینده شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران و البرز را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت:انتظار داریم که بعد از نیمه آبان ماه نفوذ سامانه های بارشی به کشور بیشتر شود و هم وضعیت بارش ها و هم آلودگی هوا در کشور اندکی بهتر شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین