کد خبر: ۲۵۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
روند پرگویی ها و ادعاهای نادرست ترامپ در روزهای نزدیک به انتخابات از شدت بیشتری برخوردار شده و به نظر می رسد ترامپ این روزها موضوعات دیگری برای لفاظی پیدا کرده است.
ناطقان:  به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پیشتر در راستای این اظهارات غلطش گفته بود، مکزیک دارد برای ساخت دیوار مرزی پول میدهد در حالی که چنین چیزی درست نیست. او همچنین گفته که انتخاب بیمه سلامت برای کهنه نظامیان از جانب او بوده و اینکه او رقم زننده بزرگ ترین کاهش مالیاتی در تاریخ آمریکا بوده که هیچ یک درست نیستند.


                                                   ادعاهای غلط ترامپ تمامی ندارد!


اینها جزو موارد برجسته از اظهارات غلطی هستند که در سراسر ریاست جمهوری ترامپ مطرح شده اند در حالی که او در روزهای آخر کمپین انتخاباتی بی وقفه اش نیز انرژی دوباره ای را برای چنین اظهاراتی به کار گرفته است.

او موارد جدیدی را مطرح ساخته از جمله مدعی ارقام "باور نکردنی" در زمینه پاسخ به همه گیری کروناویروس به رغم رکورد بالای موارد ابتلا و مرگ در اثر بیماری در کشورش شده است. همچنین رئیس دفترش نیز روز یکشنبه گفت، دولت ترامپ نمی تواند کروناویروس را تحت کنترل در آورد. او هشدارهای سیاهی در مورد تقلب در انتخابات سوم نوامبر بدون ارائه سند و مدرکی در خصوص در میان بودن هرگونه نابکاری داده است.

ترامپ در تجمعات در تعطیلات آخر هفته نیز جو بایدن، رقیب دموکراتش را به عنوان سکاندار یک حزب مارکسیست که از طریق مسکو جیبهایش را با ۳.۵ میلیون دلار پول پر کرد، خوانده در حالی که چنین اتفاقی نیفتاده است.
منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین