کد خبر: ۲۵۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی با انتشار توئیتی نسبت به صحبت‌های رئیس جمهور فرانسه واکنش نشان داد.
ناطقان:  علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی؛ در پی صحبت‌های امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه پستی در توئیتر منتشر کرد و نوشت:

به ماکرون توصیه می‌کنم بیشتر تاریخ بخواند - تابناک | TABNAK


" رفتار نابخردانه #مکرون در اسلام‌ستیزی علنی نشان از خامی او در سیاست دارد وگرنه در سودای رهبری بر اروپا به #اسلام جسارت نمی‌کرد. پیشنهاد می‌کنم بیشتر تاریخ بخواند و به حمایت آمریکای در حال افول و صهیونیسم رو به اضمحلال دلخوش نباشد. "

پیشنهاد می‌کنم بیشتر تاریخ بخواند و به حمایت آمریکای در حال افول و صهیونیسم رو به اضمحلال دلخوش نباشد

ماکرون روز گذشته صحبت‌های اردوغان رئیس جمهور ترکیه را توهین به خود دانسته و گفته بود: "هیچ چیزی هرگز باعث نمی‌شود که عقب بنشینیم. ما به تمامی اختلافات با روحیه صلح احترام می‌گذاریم. هرگز سخنان تنفر‌آمیز را قبول نکرده و از بحث منطقی دفاع می‌کنیم. همواره در کنار کرامت انسانی و ارزش‌های جهانی خواهیم ایستاد."

شایان ذکر است؛ نمایش کاریکاتور توهین آمیز به پیامبر اسلام حضرت محمد صلی‌الله علیه و آله وسلم بر روی ساختمان دولتی فرانسه، خشم مسلمانان سراسر دنیا را برانگیخت و این خشم زمانی بیشتر شد که هفته گذشته ماکرون از این کار به عنوان آزادی بیان حمایت کرد. رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه هم در پاسخ به او گفت: «رهبر کشوری که با میلیون‌ها تن از اعضای جامعه معتقد به یک دین دیگر این گونه رفتار می‌کند، به چنین رهبری فقط می‌توان گفت: اول برو بده وضعیت عقلی‌ات را کنترل کنند».

منبع: تابناک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین