کد خبر: ۲۵۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
قیمت‌ها در بازار سکه و طلا امروز (دوشنبه- ۵ آبان) روند نزولی داشت به‌طوری که سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید با افت بیش از ۷۰۰ هزار تومانی، به بهای ۱۴ میلیون تومان فروخته شد.
ناطقان: در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به بهای ۱۴ میلیون تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.



قیمت ربع سکه امروز۹۹/ سکه گران شد؟


همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی هفت میلیون و ۶۰۰هزار تومان، ربع‌سکه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۷۰۰ میلیون تومان تعیین شد.

در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک ‌میلیون و۲۶۲ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای ۵ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان فروخته شد.

 انس جهانی طلا نیز امروز به قیمت یک هزار و ۹۰۳ دلار معامله شد.

فعالان بازار طلا معتقدند با وجود افزایش نرخ اونس طلا در بازارهای جهانی طی هفته اخیر، به دلیل باز شدن کانال‌های عرضه ارز و کاهش نرخ آن در داخل، سکه و طلا نیز روند نزولی درقیمت‌ها پیش گرفته اند به طوری که حباب سکه یک میلیون ۶۰۰ هزار تومان شد حبابی که حتی تا دو میلیون تومان نیز پیش رفته بود.
برچسب ها: قیمت ، سکه ، ناطقان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین