کد خبر: ۲۵۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
سفیر عربستان سعودی در اردن ضمن دفاع از سازش با رژیم صهیونیستی، از آمادگی کشورش برای اجرای پروژه‌های بزرگ مشترک با «امان» خبر داد.
ناطقان: «نایف بن بندر السدیری» سفیر عربستان سعودی در اردن از توافق‌های سازش برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی دفاع کرد و از آمادگی کشورش برای پروژه‌های مشترک بزرگ با اردن خبر داد.

بر اساس گزارش «عربی ۲۱»، السدیری گفت، کشورها بر اساس منافع خود توافق‌ عادی‌سازی روابط با اشغالگر اسرائیلی بسته‌اند و آنچه میبینید برای مسأله فلسطین مفید است.

بحرین و امارات در پانزدهم سپتامبر گذشته رسما توافق سازش با رژیم صهیونیستی امضا کردند و اخیرا نیز سودان به این قافله پیوسته است.

نایف بن بندر در ادامه از آمادگی ریاض برای اجرای بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری میان اردن و عربستان سعودی سخن گفت، این پروژه خط راه‌آهنی است که «عقبه» در جنوب اردن را به امان پایتخت این کشور وصل می‌کند.  
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین